Úvod k modulu Zakázky

Zakázka představuje hlavní evidenční a řídicí prvek v rámci celého informačního systému. Modul zakázky naleznete v horní liště na záložce Systém > Zakázky.

Přidání zakázky

Pokud potřebujete přidat novou zakázku existují dvě možná řešení, každé z nich obsahuje vlastní cestu.

  1. Nejrychlejší cesta pro přidání dostupné v každé otevřené ploše systému. "+" (na horní liště vlevo vedle loga) > Přidat zakázku. Další cesta pro přidání zakázky je přes modul Zakázky Systém > Zakázky > Přidat.
  2. Otevře se okno, kam se vyplňují základní parametry nově přidávané zakázky. Prvním parametrem je Firma. Firma musí mít založený profil ve vašem eBRÁNA systemu. Pokud potřebnou Firmu nemáte v systému musíte jí nejprve přidat v modulu Firmy.
  3. Dalším parametrem je Název zakázky, což je označení, pod kterým bude zakázka hledána při zadávaní aktivit. Název se doplňuje jako text. Volte název vystihující obsah Zakázky.
  4. Každá zakázka má jako povinný parametr Stav. Stav zakázky určuje, v jakém stádiu je aktuálně vytvářená zakázka. Pokud budeme vytvářet zcela novou zakázku, bude tento stav nastaven nejčastěji na nová.
  5. Posledním povinným parametrem je Typ zakázky. Tímto typem je myšleno, jaký druh činnosti Zakázka představuje. Na výběr máte rozbalovací roletku s různými typy zakázek.

Pomocný číselník, ve kterém definujete jednotlivé typy zakázek najdete v modulu Nastavení > Typy zakázek.

Editace zakázky

Editace profilu Zakázky obsahuje několik záložek pro specifikaci a práci se zakázkou. 

  • Přehled

    Záložka přehled je souhrnem o zakázce samotné. V záložce najdete:

    • pole pro rychlé Poznámky k Zakázce
    • pole Obchodní komunikace zobrazující souhrm komunikace týkající se Zakázky
    • pole Dokumenty kde je souhrn všech přiložených dokumentů Zakázky
    • pole Generované dokumenty kde se vypisují všechny dokumenty vytvořené v zakázce (Nabídka, Objednávka)
    • pole základních informací o Zakázce (Firma, stav, typ, od, do, obchodník, link do aktivit týkajících se Zakázky)
    • pole ekonomika - poměr V/N, toto pole slouží k získání rychlého přehledu o plánech a realitě výnosů a nákladů Zakázky.
    • pole ekonomika - výnosy, slouží pro získání přehledu o úhradách faktur vystavených k Zakázce
    • pole Realizace, je výpisem realizačních aktivit Zakázky včetně hlavní realizační Aktivity s prezentací odpracovaného času na Zakázce
  • Dokumenty
    V záložce najdete přehledný souhrn všech dokumentů přiložených k Zakázce - Dokumenty. Dokument představuje obchodní případ. Jedná se taktéž o prostředek pro  oddělení vnitrofiremních činností.
  • Komunikace
    Záložka Komunikace poskytuje rychlý přehled o komunikaci s klientem. Zobrazují se zde Aktivity typ jednání přiřazené k Zakázce.
  • Realizace
    Záložka obsahuje přehled všech realizačních Aktivit příslušné Zakázky, včetně přehledu výkazu práce ve vztahu k hlavní realizační Aktivitě Zakázky. 
  • Nastavení

    Záložka Nastavení je určena pro editaci Firmy, Názvu, stavu a typu zakázky. Navíc v této záložce doplníte datum realizace od - do, doplníte štítky pro další filtrování Zakázek. Můžete zde nastavit Výkazy bez aktivity a nastavit i cizí měnu. 

    • Pro editaci kliknete na žluté tlačítko UPRAVIT.
  • Historie

    Do záložky Historie se automaticky zapisují všechny změny provedené v zakázce uživateli vašeho eBRÁNA systemu. Historii nelze editovat.

    V historii je možné vyhledávat, vyplněním hledaného výrazu do pole s lupou umístěného v pravém horním rohu záložky Historie. 

Práce se zakázkou

Zakázku v eBRÁNA systemu chápeme jako obal na veškerou komunikaci a realizaci úkolů pro danou firmu. Pod zakázky sdružujeme úkoly a komunikaci, které se týkají jednotlivých etap naší spolupráce s firmou.

  • První komunikační zakázka vzniká již ve chvíli prvního kontaktu s konkrétní firmou, kdy odpovídáme na poptávku nebo vytváříme novou akvizici. Pod touto zakázkou obchodník sdružuje veškerou úvodní komunikaci s firmou. Abychom usnadnili obchodní proces, zakládáme tuto první zakázku automaticky při vložení firmy. Díky tomu má obchodník již při vkládání první komunikační aktivity k dispozici zakázku, na kterou může svojí komunikaci navázat.
  • Poté již záleží na vás, jakým způsobem se postavíte ke správě komunikace a realizace projektů pro firmu. Jestli zůstanete u jedné zakázky, do které budete sdružovat veškeré činnosti pro firmu prováděné, nebo jestli na každý konkrétní projekt založíte novou zakázku, pro lepší kontrolu prací a komunikace vynaložené na realizaci tohoto projektu. V zakázce se pak zobrazují na záložkách zvlášť právě komunikační a realizační aktivity.
  • Pod zakázku také můžete vázat dokumentaci, které se týká firmy a realizace projektů, na samostatnou záložku můžete přikládat všechny typu dokumentů, ať už se jedná o kopii podepsané smlouvy, nebo obrázek s návrhem požadovaného výstupu.
ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti